To sustain the work in communities, we need contributions from people who are in love with sustainable conservation…

2020 Campaign “In love”

Cultural Donations Law

Accompanying Andean and rural communities in the need for conservation and achieving a more joyful and sustainable world costs approximately CLP 150 billion per year, which is the structural cost of the Fundación Altiplano (without projects). This cost must be financed from the margins of the implemented projects, which are very limited because they are mostly publicly funded; and from the annual donations of the supporters. In order to receive donations in 2019, the Fundación Altiplano has a certificate under the Cultural Donations Law, which is a special incentive for donators. Of the amount donated, 50% is a tax credit; and the remaining 50% is deductible as an expense.

Fall in love and contribute.

Campaña Sarañani! 2021.

Entre diciembre 2021 y enero 2022, estamos en una campaña especial para atender 3 necesidades urgentes de la Fundación Altiplano. Buscamos reunir $150 MM (ciento cincuenta millones de pesos) entre amig@s, soci@s y colaboradores. Este monto, nos permite financiar:

• Fondo de Reserva para funcionamiento FA (27%).

• Pago de Pasivos FA (33%)

• Mejoras en Escuela Sarañani!, para instalación de oficina FA y espacio de trabajo compartido para comunidades y organizaciones amigas (40%)

Quienes aporten dejarán los nombres que prefieran en un mini-adobe conmemorativo, que instalaremos en un muro dedicado en la Escuela Sarañani! Y recibirán ejemplares del libro Fundación Altiplano, Sarañani!, Caminemos... 21 años 2000-2021, que está en proceso de edición. Si quieres más información, escribe a escuela@fundacionaltiplano.cl o llama al +56941871537

Escuela Sarañani!

Proyecto mejoras Espacio Sarañani!

Aporte recibidos a la fecha:

• $7.500.000 Aporte de Fundación Konrad Adenauer, para compra de equipamiento de Espacio Escuela Sarañani!

• $

Gráfico-web.jpg